Saturday, January 29, 2011

wadafak..pagi2 kena nganjeng dengan awek bajet cun!!!

5.21 pagi..bangun , siap2 tunggu azan subuh, solat...
(permulaan hari ahad dlm keadaan suci)

06.15: kemas umah.... (supaya umah chanteq berseri,tersusun rapi)

07.15: mkn cokolat cadbery black forest sambil tengok tv.. (saya suka cadbery black forest)

07.30 : joging sorang2... (amalkan budaya hidup sihat)
di sini kisah bermula...

selesai jogink haku beli sarapan pagi (lapar beb, baru lepas exersize)

awek: hi bang, baru lepas jogink ke? (apa punya soalan la)

udin: eh xlah, udin baru lepas mengutip getah.( kalau dah berpeluh2 ,pakaian sukan cenggini mestilah berjogink..)tersenyum..

awek tu trus buat muka ketat...

awek: banyak beli nasi lemak bang...(saja je dia nak kacau aku)

udin: owh, kat umah saya xmasak, senang beli jee... (jawapan jujur)

awek: haa eloklah laa bang, baik xpayah jogink, dah elok2 td exersize buang lemak..lpas tu mkn nasi lemak ,kuih manis2 tu....(mata jeling rokok dunhill 20 kat tangan aku)

udin: erk , makcik kira... take the change...

aku terdiam, betul gak kata dia...kalau kiter exersize penat2 tapi pemakan xjaga..baik dok umah rehat...

9 comments: