Tuesday, February 1, 2011

Fakkof..aku benci kawan2 aku, aku xkan ikut cakap kamu lagi DAhhh!!

vavi..10x...aku xpenah rasa DOWN macam sekarang ni..duit aku dah banyak abis..
rasa nak nangis pun ada...aku nak duit aku balik!!!

KAWAN2 dah rosakkan aku....aku xkan dengar cakap sesiapa lagi dah...
semua racun yg aku dapat...kamu memang...memang.... tuuuutttt...

Kamu punya pasai aku dah buang banyak masa, ko mintak duit aku bagi., ..ko hingat 2ribu sorang tu cket ker??? aku xkan termakan kata2 manis ko dah...penat aku berusaha,sengkang mata kumpul duit...HILANG CAMTU JErr
lpas ni ko nak apa pun ko usahalah sendri...pegi main jauh2
JANGAN CARI AKU!

Ko ada otak ko pakai, ko ada skill ko guna elok2.....xkan semua aku nak ajar...bukan aku nak berlagak, aku banyak duit, tapi KAMU semua dah jahanamkan impian aku...
TAU TAKKKK!!

arrgg aku dah xbleh berfikir lagi dahh..hempas meja pun tak guna... !! duit aku dah banyak abis.. aku dah banyak buang masa lepak dengan kamu semua...
aku akan tebus balik semua duit2 aku..
LAWAN TETAP LAWAN!

aku akan pastikan duit aku akan menang besar , aku akan main bersungguh-bersungguh:

ZYNGA POKER

zynga puaka!


Dalam myspace aku player PROFESIONAL tau tak!


Chip aku 115,647..kuajak...dah banyak abis.
xnak sedekah kat org lagi dahh

klik gambar utk tumbesaran


GIGIH NAK PERTINGKATKAN KEWANGAN

aku masih peringkat budak lagi dlm fb...adoiii

segan nak tunjuk jumlah duit,..


sob2..isk2....
ada sesapa mau send chip kat aku....?!

hahha aku dah ketagih ngn game ni....




5 comments: