Thursday, December 30, 2010

...ucapan ringkas bakal PM sempena NY...

ini adalah PLANNER BOOK aku tahun 2010
malam ni akan di seal kmas coz nak bukak buku baru



tggu beberapa jam lagi kita melompat ke 2011....hepy new year uolzz..

salam di hulur kemaafan dipohon...dengn seiklas hati udin ucapkan selamat tahun baru maaf zahir dan batin... >>>macam ucapan raya la plak....
Add Imageforgive and forget....

kaum keluarga, rakan2 serta org awam banyk memberi perangsang utk trus survive menjadi manusia yang baik pada tahun ini...(macamlaa aku ni org jahat)..thanks guys....
semoga tahun depan lebih banyak benda2 baik yang berlaku...amin...

ada org kata,tahun baru ni kita kena tanam azam. tapi aku bukan jenis macam tu coz azam yang aku pernah tanam sebelum ni xpernah subur-subur...
lain di rancang lain yang jadi..... so just let it be in nature...xyah pening2 bfikir....

utk suku tahun pertama tahun hadapan jadual aku dah penuh dengan macam program,..kerjaya dan bisnez menjadi keutamaan... frenz and fameli aku minta maaf awal2 kalau kkadang aku xpat lepak ngn kalian.... doakan kesihatan dan kejayaan aku...thanks....(saja nak tulis ayat sibuk mengalahkan yb)hahaha

sebut pasal SKT (sasaran kerja tahunan) masih dalam perancangan... peningkatan modal insan dan strategi mencari teman baru menjadi keutamaan.... bosan plus jelez tengok kawan2 lain ada awek..tapi aku masih lepak sorang2 xde sapa mau ajak kuar dating..cwahhhh....doakan aku---

NKRA (bidang keberhasilan utama negara) menjadi tonggak keutamaan ekonomi negara... aku harap ekonomi dalam poket sentiasa meningkat.. untuk memastikan perkara ini menjadi realiti, kawan2 rajin2 lah belanja aku makan, dan memberi sumbangan kewangan walaupun aku xminta..hahaha (dah mula mengarut...)

geng ..stakat ini ucapan aku...aku nak jimatkan masa anda dari membuang masa membaca tulisan aku yg kian mengarut panjang..wasalam..

No comments:

Post a Comment