Wednesday, December 29, 2010

Laporan penutup AFF sujuki




GenG..

ramai dah tau , Malaysia menang Bola sepak AFF suzuki semalam....

-Jumaat PM Najib dah umum cuti

-saham Safee Sali naik mencanak menjadi kegilaan ramai gadis ( aku jelez) hahhaa

-Keeper Malaysia,(khairul Fahmi) sangat cemerlang malam tadi...
tersentak dada aku kejap tengok dia sambut penalti...salute bro


gempak siut, team RajaGopal telah berjaya tarik balik keyakinan peminat bola sepak Malaysia utk menuntun bola....

yang paling best------
ada satu kisah budus kawan aku dari indonesia, nak je ak lempang laju2;

kisah dia camni..tengah syiok menonton bola berdua ngn jj (kawan aku)
tetiba si Herman call..masa perlawanan berbaki kurang dari 5minit)

Herman: ya Udin,haha Ina sudah 2 gol .jagalah kamu...hahhaa (siap gelak lagi)

udin: (aku diam jap) aik ko kenapa herman? ko pening ke ape? ad dimana ni?
(aku hairan kenapalah nada dia ni excited sangat)

Herman : lorr kamu ngak nonton tv? indonesia sudah jaring 2 gol , malaysia baru 1 sih...hebat kan? indonesia menang.....hahhaa

udin: ...bla..bla..bla.... >> letih aku explain dan dia trus ltak telefon macam xpercaya....GOBLOK!

macam ni punya org pun ada..mmg betul laa indonesia mng gol 2-1 semalam,tapi jangnla KAYU sangat. inilaa akibat kalau ikut2 org tengok bola tapi tak pernah tau pasal Agregat..hahhahaha gelak guling2 aku semalam...herman2...

-----------------------------------------------------------------------------------


semoga lepas ni Malaysia akan menempa lebih banyak kejayaan dalam Bola Sepak.. Gudjob bro.

tunjukkan semangat anda dan tekan butang PLAY>>>




KLik play utk lagu ole2

No comments:

Post a Comment