Wednesday, April 6, 2011

Aku keMbali menulis..Aku GILA utk Tidak Menjadi GILA...




maafkan AKU....

sengaja aku biarkan blog ini sepi , tanpa bicara ,kata2 nista...
sengaja aku leka, biarkan ia lengang....diam membisu.....
banyak kisah yang hendak aku kongsi, tapi nafsuku belum terbuka untuk membuka cerita...
buat2 sibuk dengan hal duniawi yang entah,
tiada kesudahan gilanya!

Agak kaku dan pelik... tiba2 aku kembali menulis..
teringin mahu meluah rasa....
ini yang aku rasa............


banyak perkara yang aku pendam, banyak cerita yang aku telan...
aku lebih rela BERDIAM dari mencanang perihal yang BOSAN pada sesiapa...
dan ini mungkin telah MEMATIKAN rasa HATI aku pada semua perkara..
maafkan aku.........maafkan aku... maafkan aku.

kita kan geng::

jangn serik, merapati aku,
jangan jijik, memimpin tanganku,
jangn pergi, tinggalkan aku......

sekalipun kau mengerti,
sekalipun kau fahami,
aku hanya ingin kau tahu,
tingginya khayal ku bersamamu...*

aku masih bertahan..
selagi Kegilaan belum menguasai aku..
selagi nafasku aku masih kencang..
selagi kudrat masih ada..
aku akan cuba hiburkan jiwa yg berduka,
tika kamu terluka , aku tetap bersama kamu...

:: kita kan geng.






2 comments:

  1. aku sentiasa menemani kau selagi kau waras...bila dah gila,aku humban ke tanjung rambutan tak jenguk2 dah..

    ReplyDelete
  2. bangga dapat kawan terbaek cam hang faiz......... nangis akuuuuu

    ReplyDelete