Monday, May 9, 2011

Aku Kehilangan.....


11 PAGI waktu uganda...

aku masih tak dpt lupekan about kekalahan Chelsea...

tp yg memilukan sgt atinih,aku khlngn smthng...
argghhhhh !!!
tension,tension,tension...
satu ag problema belenggu aku.. huhuhu...
kini aku ta tau nape ade insan yg cube mjaohkan diri dr aku...
org yg ckup pntg sbnrnye...
aku sedih bile memikirknnye.

btol kate org,kite ta bole brhrap bantuan dan semangat org lain tok brjaye
kite kene bdiri diatas kaki sendiri
aku cube,tp kaki aku blom ckup kuat
ta kn aku nk gune kaki palsu kot??

brsyukurlah dgn ape yg aku ade skrg biapon aku masih tade pape
huhuhu
aku yakin,jike aku berusehe,Allah pasti tnjukkan jalannye
cume aku kene kuat tok mnghadapi dugaan
pasni aku akn blaja tok hdop sndri
sbg lelaki aku harus kuat
u can do it en udin...
aku ckp kowg,mmg tensen sgt2..
Permudahkan urusanku ya Tuhan..


btw:: congrats lah kat MU dah kawan2 aku yang jadi "Kipas susah mati MU"
repeat season depan!!

7 comments:

  1. udin..
    nta la..hilangkan jela diri sekejap..
    rasa nak je pegi bertapa kat gunung

    ReplyDelete
  2. hihii..nk lawan udin. udin lagi byk panjat gunung..

    ReplyDelete
  3. semua pasti ade sebabnye...
    chill...
    Allah is superb Fair...^^

    ReplyDelete
  4. thanks Shamsuddin... yes, Allah is superb fair..

    ReplyDelete