Monday, September 13, 2010

Kenapa Kamu Suka Fb Kamu??


Fenomena FB sudah melanda.. ibarat medium wajib bagi setiap individu .
even nenek sebelah rumah aku pun dah ad akaun FB.
(kalau arwah nenek aku masih hidup, aku akan pastikan beliau juga ad FB )
Pak guard dekat umah aku pulak baru je beli netbook..sumanya sebab FB..
FB sana sini....haishhhh

FB Ibarat dadah = boleh ketagih



berkebun dengan farmvile (ntah hapa2)



sila KLIK gambar atas untuk tumbesaran


kalau nak dilayankan sangat Fb ni apa kerja pun xsiap..dan di sebabkan fb jugaklahh aku bergaduh dengan awek aku..(oppss ex awek aku). hmmm
aku bergaduh ngn kawan aku.....
aku buang banyak masa dengan benda2 tidak penting dlm fb...haishh...

tapi sebab FB jugaklah, aku rapat ngn kawan2 yg susah nak jumpa setahun sekali.
kenal kawan baru..
contact kawan lama
jumpa kawan yang baik..
jumpa kawan tak baik...
di puji..
di keji...
memaki...
di maki...
sebab itulah perangai kawan2 aku...
aku sayong kamo semuaaa
lallaalallaalalaaaaaaa






sambil2 tu jom layan kartun feveret aku, topic pasal facebook....






* myspace dah xbest...itu je aku nak bagitau

No comments:

Post a Comment