Sunday, September 26, 2010

KJ is a GirL !!!

update terbaru berkenaan kj. (kala jengking)
ku hingat dia adalah jantan perkasa,
di sebalik wajah macho nya, baru tahu Kj adalah adalah betina...

dan lebih dasat lagi, jeng jeng jeng....



kj bersama anak2 beliau....
kj become a mama....what????


sriusly aku sangat terkejut.. sebenarnya geli pun ada.... punya lah banyak anak dia, mungkin lebih dari 10 ekor..ak xbrani nk kira, sebab xbrani nak pegang...

aku bagi nama kj sebab dia adalah kala jengking...dan aku ingatkan dia jantan... sama nama cam sorang "KJ ahli politik tu" tralallaaa (xde kena mengena)

kj sangat sensitif sekarang, aku dah xde hak eksklusif nak tangkap ekor dia, main baling2 macam sebelum ni...


aku usik kj dengan sudu, dia marah..to protect her's baby


pose istimewa kj dan anak2 utk sukabacabelog.blogspot.com


saja , nak kacau dia

ntah time biler laa dia buat operasi membuat anak ni...aku jumpa dia awal bulan
puasa baru2 ni...
xtahu plak time tu dia tengah mengandung... nasib baik aku xbunuh dia...

aku dah xreti camna nak pelihara haiwan ni dah..mungkin nak lepaskan kot, kasi dia bebas.
jalani hidup bahgia dengan keluarga.. tapi nak lepaskan katna?
kat halaman rumah orang boleh x?
hahaha








1 comment:

  1. hahaha... entry blog yg ne agak menarik!

    ReplyDelete