Monday, August 2, 2010

JALAN-JALAN CARI GAJAH

SY8 UDIN VERSI
ANIMAL PLANET


















Haku dah jumpa Gajah yang dicari...
tempat ni best..dan masuk free (itu yang Penting)
Disini pengunjung dapat peluk,kiss,sekeh,semua gajah -gajah disana..sesapa nak mandi and kena mandi dek gajah pun boleh.... aku suka elephant!!
hekceli tempat ni memang best..(tak macam zoo, bayar mahal, tengok haiwan dari jauh je huh)

















sapa kata aku kecik dan xbertenaga...sila tarik balik statement anda!!!
ini adalah bukti gajah ni tewas di tangan superhero... hahahaha

Geng...bukan kecik anak haiwan2 di sini, ini gajah bro di ulangi,ini GAJAH.... kalau pijak badan lu bleh mampos laa.
nak tau ape spesel si selendang ni? cuba tengok kaki kiri dia... ahhh tidak, 1st time aku tengok gajah kurang upaya...kesian beb... dia injured terpijak jerangkap samar..sapa punye kerja haa!!!

Sambung excited dan jakun dengan Sang rusa pula.... part ni paling best, aku masuk je dalam kandang, terus kena serbu dengan rusa2 tu..mungkin ramai rusa betina kot...


Lihatlah....betapa mesranya kami....
penat berlari-lari main kejar-kejar dengan rusa..
Time to eat.Time to eat.Time to eat
















gambar sebelah: seekor rusa betina yang gatal...
buat muka cute minta makanannnn...









weyhh ini bukan ular lidi yang kaler hijau tu...
Ini Anak Anaconda...
kacak kannnn? ( i mean brader yg pakai cap lahhh)
tolong kata yesss! (cehh,dlm hati aku)














Siapa tahu nama makhluk ini sila angkat tangan....
eh bukan...salah tu!! bukan mamat yang pakai seluar dan baju tu , tapi yang
tunduk-tunduk tersipu malu-malu tu lahhhhh!!!!!



Beruang ini xpandai bergambar..soryy
sekian laporan dari saya dalam versi animal planet..
gambar Kj pun ada....story kj di entry lain laa....salam

No comments:

Post a Comment