Thursday, August 26, 2010

UCAPAN KETUA PEMUDA 2010

DARI udin
SEMPENA HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN ke23

Usia Hanya Angka Yang Penting Jiwa Tetap Muda.

aku ter 'late' nak buat ucapan sempena hari lahir sendiri... mungkin banyak isu2 semasa yang aku kena fikirkan.. khayal dengan tugasan harian yang xpernah siap2....

trimas kawan2 yg sempat buat late nite party tuk aku..aku mahu nangis melihat keprihatinan tuan/puan..

umur bertambah, tanggungjawab bertambah, duit poket bertambah, belanja pun bertambah...
aku nak bagitau, beberapa hari ni aku selalu tidur lewat / terjaga malam dan banyak berfikir..
mungkin aku dah push otak aku ni ikut limit kot..

kadang2 aku xtahu ape yang aku fikir, pernah skali,wajah Uncle Siva yang jual maruku kat stesyen bas pun bleh jadi topic utk aku fikirkan...haishhhh parahh..parahh

mungkin aku perlukan sesuatu ..iaitu:




family dan rakan2
adalah cinta terbaik aku....
TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment