Sunday, August 15, 2010

Suami GAGAL masukkan Buah ZakaR??????

Bila baca keratan akhbar di bawah ni , nak je aku gelak sambil guling-guling. (aku dah fikir bukan2) mungkin aku xpandai bab-bab camgini, coz aku x kahwin lagi.. (xtahu la uolz yg dah kahwin pernah buat)

haissh aku cuba fikir positif yang pakcik ni nak tanya soalan lain tapi tak tahu nak tulis soklan yang betul, belasah je tulis ‘buah zakar’ asalkan ada kaitan dengan persoalan yang ingin diajukan. Boleh camtu? Huhu..

Tapi tak tau la pulak, kot-kot dia betul2 dah bekerja keras untuk memasukkan buah zakar beliau (seperti yang dituliskan pada akhbar) sampai sekarang xberjaya! Sebab tu soalan tersebut diajukan kepada mereka yang pakar. Hehehe..credit utk beliau...go2 chayok pakcik

dari zon bebas,share 2gether

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK PEMBACAAN LEBIH JELAS


1 comment:

  1. hahaha kau ne kesian aku tgk uncle ne! ko boleyh jdkan dia sbg topik dlm blog? sengal arr ko ne udin!! haha

    ReplyDelete